Funksjoner - Alle funksjoner

Oversikt over alle funksjoner Business Catalyst

Online Business Console alt-i-ett løsning er bygget opp av følgende nøkkelfunksjoner: 
Webhotell / Hosting, Netthandel, Email Markedsføring og Administrative hovedfunksjoner. I tillegg får du også tilgang til Web Apps framework, Booking-modul og POP email.
NB: enkelte av funksjonene er abonnementsavhengig. Dette kan du sjekke ut her.


Dette er en oversikt fra Adobe Business Catalyst. Det tas forbehold om endringer som gjøres av Adobe Business Catalyst.

Nettsidens funksjoner (webhotell / hosting)

  • Hoved funksjoner for webhotell / hosting og innholdsadministrering

    • Bruk InContext Editing til å redigere siden direkte i browseren.
    • Bruk FTP til å administrere din nettside som du ville ha gjort med en hvilken som helst annen host. 
    • Integrert kundedatabase som automatisk oppdateres etter hvert som dine kunder er aktive på ditt nettsted.
    • Gjør ett hvilket som helst innhold sikkert. 
    • Del innhold via RSS som dine kunder kan abonnere på. 
    • Sett opp nettsamfunn ved hjelp av forum, blogger og innhent kommentarer fra kunder på all type innhold. 
    • SEO integrasjon mot Google, Yahoo og Windows Live.
    • Sofistikerte og ferdig-til-bruk rapportering, ingen behov for å legge til noen kode til ditt nettsted.
  • Publiser alle typer innhold

    • Annonser, nyheter, spørsmål / svar (FAQ), bibliotek med dokumenter og maler, litteratur, bilder.
    • Sett publiseringsdato og utløpsdato på ditt innhold.
    • Gjøre utvalgt innhold sikkert.
    • Del innhold via RSS som dine kunder kan abonnere på.
    • Lage mikro-samfunn ved å tillate kunder å kommentere på innhold.
    • Lage ditt eget søkbare innhold ved hjelp av Web Apps (kun webCommerce).
    • Lage innholdsbokser med innhold som kan gjenbrukes hvor som helst. 
  • CRM - Integrert kundedatabase

    • Hold din virksomhet oppdatert med enhver aktivitet dine kunder på på ditt nettsted. 
    • Behold historikken over alle tidligere kundehenvendelser.
    • Gi kunder tilgang til å se sine tidligere henvendelser via sikker sone / "Medlemsområde".
    • Gi kunder tilgang til å oppdatere sin kontaktinformasjon via sikker sone / "Medlemsområde".
    • Oversikt pr. kunde på all aktivitet de har utført på din side.
    • Utvide og tilpasse kundedatabasen til din virksomhets behov (kun webCommerce).
  • CMS - Administrer ditt nettsted og dine nettsider

    • Bruk InContext Editor til å redigere din nettside direkte i browseren.
    • Bruk de innebygde modulene for å legge til funksjoner uten programmering.
    • Gjør nettsider sikre.
    • Arkiv og tilbakerulling for alle nettsider og maler. 
    • Lag en arbeids-kopi av nettsiden frem til den blir publisert. 
    • Lag godkjennings-rutiner på innhold på alle typer nettsider og maler. 
    • Bruk sidemaler for å holde nettstedet konsekvent.
    • Bruk FTP for å laste opp eller ned nettsider. 
    • Arbeid direkte i Dreamweaver ved hjelp av Triangle plugin.
  • RSS

    • Lag et ubegrenset antall RSS kanaler.
    • Del all slags innhold; for eksempel blogger, nettsider, nyheter og annonser.
    • Sett oppdateringsfrekvens på RSS kanalene. 
    • Rapporter om RSS bruk og elementer valgt i en RSS feed. 
  • Sikker "Medlems Sone" 

    • All slags innhold kan gjøres sikkert (nettsider, annonser, blogger, forum, spørsmål / svar, etc.).
    • Administrer dine kunders tilgang til sikre områder. 
    • Sett utløpsdato for kunders tilgang til sikkert område.
    • Enkel utsendelse via email av kundens av logg-inn detaljer. 
    • Rapporter om kunders innlogging til sikre områder. 
  • Nettstedets Rapporter

    • Omfattende rapporter uten noen form for koding.
    • Geografisk oversikt. Vises på verdenskart.
    • Detaljert oversikt over besøkende; nye mot returnerte, plassering, etc. 
    • Detaljert oversikt over hvilke sider som blir besøkt, og hvor lenge. 
    • Søkemotor rapportering, dvs. hva / hvilke ord som ble brukt for å finne din side, når siden sist ble indeksert, etc. 
    • Sofistikert kunderapportering.
    • Filter på alt av innhold.
    • Alle rapporter kan lagres og kjøres igjen seinere. 
    • Alle rapporter kan eksporteres til Microsoft Excel for ytterligere analyse.
  • Skjemabygger

    • Bygg skjema for kundehenvendelser uten programmering.
    • Legg til felter til skjema for å tilpasse det din virksomhet. 
    • Automatisk oppdatering av tilsvarende felter i kundedatabasen. 
    • Benytt det innebygde arbeidsflyt-systemet for å skire oppfølging, sette påminnelser og eskaleringsregler.
      Velg mellom å bli varslet via SMS og / eller email.
    • Rapporter om skjema-innsendelser, inkludert tilpassede felter, som lett kan eksporteres til Microsoft Excel.
    • Tillat kunder å laste opp filer via skjema. 
    • Tillat sanntids kredittkort behandling i skjema. For eksempel prosess-donasjoner (kun webCommerce).
    • Tillat "fortell-en-venn" funksjon i skjema.
    • Legg til verifisering av skjema for å hindre spamming.
    • Tillat kunder å abonnere på en eller flere kampanjelister i skjema (kun webCommerce).
    • Automatisk oppgradering av kunder til sikker sone ved registrering av skjema. 
    • Enkelt sette inn skjema i ekstern nettside. 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter de har fylt ut og sendt ett skjema. 
    • Tilpasse automatisk svar via email til kunden etter at de har fylt ut og sendt ett skjema. 
  • Bygg nettsamfunn med forum

    • Opprett ubegrenset antall fora. 
    • Sett moderasjonsnivå på innlegg fra nye kunder. 
    • Kunder kan abonnere på tråder og bli varslet når nye innlegg er postert. 
    • Alle fora kan gjøres sikre, slik at det kreves pålogging. 
    • Sett publiseringsdato og utløpsdato på skjemaene. 
    • Rapporter om bruk av forum. 
    • Enkel administrasjon av tråder og innlegg. 
    • Ubegrenset tilpassing av forum.
  • La din stemme bli hørt via blogg

    • Full blogg-platform.
    • Kunder kan kommentere på alle blogg-innlegg. 
    • Godkjenning av alle innkommende tilbakesporinger.
    • Tilbakesporing til andre blogger.
    • Permalink.
    • Sett publiseringsdato for blogg-innlegg.
    • Tagging og Tag cloud modul.
    • Blogg kalender modul.
    • Siste innlegg post modul.
    • Blogg posteringer pr. mnd. modul.
    • Rapport om bloggpostenes lesere.
    • Integrert RSS-kanal for hver blogg. 
    • Gjør bloggen sikker.
    • Ubegrenset tilpasningmuligheter for blogg. 
    • Mulighet for å importere blogger fra WordPress eller TypePad. 
  • Foto Galleri

    • Opprett ubegrenset antall foto-galleri. 
    • Legg enkelt foto-galleriet til ønsket nettside. 
    • Legg inn en beskrivelse til bildene. 
    • Tilpass utseende og oppsett av foto-galleriene. 
  • Rullerende annonser / reklamer

    • Opprett ubegrenset antall annonser / reklamer.
    • Rullerer bilder, HTML utdrag, tekst eller Flash objekter. 
    • Gir rapport om antall visninger og klikk for en definert periode. 
  • Meta Data

    • Innebygget meta data framework.
    • Lag dine egne meta data tags og legg dem enkelt til en nettside. 

Funksjoner Nettbutikk

  • Hovedfunksjoner for nettbutikk

    • Selg håndfaste produkter eller elektronisk nedlastbare produkter. 
    • Gi tilpassede rabatter til utvalgte kunder på utvalgte kataloger. 
    • Integrert kundedatabase som oppdateres med kunders aktivitet i din nettbutikk. 
    • Lagerstyring. 
    • Oppslags-funksjoner.
    • Støtter forskjellige valuta.
    • Selg gavekort.
    • Integrert SEO mot Google, Yahoo og Windows Live.
    • Sofistikert klar-til-bruk rapportering, det er ikke nødvendig å legge til koding på nettsiden(e).
    • Ubegrenset tilpasningsmuligheter. 
  • Integrert kundedatabase

    • Historikk på kunders kjøp. 
    • Gi dine mest lojale kunder en personlig rabatt. Du kan legge til forskjellige rabatter for hver katalog og hver kunde. 
    • Tillat kunder via sikker sone, å se sin egen ordrehistorikk, og eventuelt på nytt laste ned sine elektroniske produkter (kun webCommerce).
    • Sette opp gjentakende ordre og betalinger.
      Automatisk utsendelse av email faktura til kunder.
    • Utvid og tilpass kundedatabasen til din virksomhet (kun All-in-One løsning).
  • Kataloger og produkter

    • Registrer et ubegrenset antall kataloger og produkter. 
    • Sett publiseringsdato og utløpsdato på kataloger og produkter. 
    • Selg elektroniske produkter. Begrens hvor mange ganger de kan bli lastet ned. 
      Oppgi produktets vekt / volum for å styre frakt-alternativene som vises. 
    • I tillegg til to standard bilder pr. produkt, kan du velge opp til 10 forhåndsvisninger pr. produkt.
      Systemet genererer automatisk miniatyrbilder. 
    • Bruk "kjøp" og / eller "få-ett-pristilbud" valg i kassen. Ved å velge "Kjøp"-alternativet vil kundene måtte betale for varen. 
      Gjør katalogene sikre (kun webCommerce).
    • Velg å skjule priser. Dette kan gjøres for alle kataloger på den offentlige siden, og kun vise dem for eksisterende kunder. 
    • Definer hvilken rekkefølge kataloger eller produkter vises (velg de mest populære først). 
    • Bruk den avanserte produkt-søk modulen slik at kunder kan søke på nøkkelord, i en bestemt katalog, innenfor en prisgruppe, og selv velge hvordan de vil ha produktene listet opp. 
    • Sett produkter for salg. Dette overstyrer produktets vanlige utsalgspris. For eksempel: Før kr. 149, nå kun kr. 99.
      Samle kunders kommentarer og vurdering av produkter (kun webCommerce).
      Systemet bruker Ajax-teknologi for best mulig kundeopplevelse.
  • Enklere administrasjon av din nettbutikk 

    • For raskere oppdatering, bruk import-funksjonen til å administrere hele nettbutikken, inkludert produkter, priser, kataloger, grupperinger, varelager og mer. 
  • Netthandel rapporter

    • Avansert netthandel rapporterings-system.
    • Avansert kunde rapporterings-system. 
    • Sporing av salg og betalinger.
      Spor priser og steder som gjør at kunden forlater nettbutikken. 
    • Rapporter om de mest populære kataloger og produkter. Etter mengde eller antall solgt. 
    • Rapporter om fraktvalg og popularitet. 
    • Rapporter om rabatter og bruken av disse.
    • Detaljert rapport om besøkende, inkludert nye kontra returnerende, lokalitet etc. 
    • Geografisk rapportering. Vises på verdenskart. 
    • Spor bruk en spesifikk katalog eller på samlet basis. 
    • Spor interessen for enkelt-produkter eller på samlet basis. 
    • Rapportene kan lagres og kjøres seinere. 
    • Alle rapporter kan eksporteres til Microsoft Excel for videre analysering. 
  • Tilpass din nettbutikk

    • Ubegrensede tilpasningsmuligheter for nettbutikk og betalings-prosess. 
    • Ubegrenset tilpasningsmuligheter for faktura / bekreftelse til kunder. 
  • Lagerkontroll og fraktfri levering

    • Full kontroll over varelager.
      Mulighet for å skjule produkter som er utsolgt. 
    • Mulighet for å forhåndsbestille varer som ikke er på lager. 
    • Sette minimumsantall for lagerbeholdning, og bli varslet når antall kommer under denne grensen. 
    • Aktivere fraktfritt på hvilket som helst produkt, og automatisk varsle leverandør om å fullføre kundens ordre. 
  • Multi-valuta Support

    • Selg globalt, opptre lokalt med forskjellig valuta. 
    • Oppgi pris i hvilken som helst valuta.
    • Sett opp fraktvalg for forskjellige land. 
    • Sett opp koder for skatter og avgifter for forskjellige land. 
    • Støtte for mange betalings-løsninger for hele verden. 
  • Mersalg og produkt-gruppering

    • Grupper like produkter, for eksempel etter størrelse eller farge .
    • Øk salget via mersalg ved å relatere produkter til hverandre. For eksempel kan hovedproduktet være en mobiltelefon, og mersalg (tilleggsprodukter) være lader og bilsett. 
    • Vis relaterte produkter separat, eller med avkryssingsbokser slik at kunden kan legge disse til handlevognen samtidig med hovedproduktet. 
    • Eller bruk produkt-attributter til å opprette avkryssingslister for å samle informasjon om kunden når de legger til produkter. For eksempel størrelse, farge, stil etc. 
  • Partner / Affiliate markedsføringsprogram

    • Sett opp ett ubegrenset antall partner-program.
    • Rapport på ett spesifikt partnerprogram, eller mål et enkelt programs effekt.
    • Belønne din partner basert på handlinger kunder han har referert, utfører. For eksempel kjøp, forespørsler etc. 
    • Enkelt emali detaljer om Partner-program til abonnenter på ett program.
  • Gavekort

    • Opprett et ubegrenset antall gavekort på hvilket som helst beløp.
    • Gavekort kan brukes som betaling for produkter i din nettbutikk.
    •  
  • Betalings-løsninger

    • Integrert med populære betalingløsninger verden over.
    • Tilby postoppkrav / sjekk muligheter ved utsjekking av kasse.
    • Tilby PayPal som en separat betalings-portal.
    • Integrert med World Pay for et bredt spekter av valuta-støtte.
    • Google Checkout.
    • Bruk Process Offline og gjennomfør betalingen ved hjelp av eksisterende POS system. 
  • Rabatt koder

    • Opprett utallige rabattkoder. 
    • Bestem dine egne rabattsatser. 
    • Sett start og utløpsdato på rabattkoder. 
  • Fraktalternativer

    • Sett opp et ubegrenset antall fraktalternativer, for ulike land. 
    • Fastsett minimum og maksimum  vekt og volum for de forskjellige alternativene. 
    • Sett inn dine egne skatter og avgifter på de forskjellige fraktalternativene. 
    • Integrert med USPS, FedEx og Australia Post for sanntidsberegning av fraktkostnader. 
  • Skatter og avgifter

    • Opprett ett ubegrenset antall av koder for skatter og avgifter som måtte gjelder for de forskjellige land du leverer til. 
    • Enkel innsetting av koder for skatter og avgifter på produkter og fraktkostnader.
  • XML Feeds

    • XML feed for alle produkter som kan brukes med  3. parts partner /affiliate nettverk, som GlixGalore.

Nyhetsbrev, email markedsføring og funksjoner

  • Hovedfunksjoner for email markedsføring

    • Velg mellom over 200+ ferdiglagde maler.
    • Spesial-kampanjer og lojalitetsbaserte kampanjer.
    • Rapportering av kundenes handling etter mottak av nyhetsbrev. 
    • Integrert kundedatabase som automatisk legger til nye kunder som abonnerer eller svarer på kontaktskjema. 
    • Kunderapport generator som gir muligheten for spesifikke rapporter for mer målrettet og resultatgivende kampanjer.
      Automatisk oppfølging av kampanjer.
    • Systems for å øke leveringsfrekvensen og redusering av spam / søppelpost.
  • Email Markedsføring

    • Send spesialtilpassede emailer.
    • Sett opp automatiserte personlige kampanjer, for eksempel bursdagsgratulasjoner. 
    • Sett opp jubileumskampanjer, for eksempel basert på tidligere innkjøp i forbindelse med jul eller sommer, med automatisk påminnelse om 6 eller 12 måneder. 
    • Sett opp en serie av nyhetsbrev. For eksempel nyhetsbrev nr. 1 ved abonnementsåpning, nr. 2 noen dager seinere, nr. 3 en uke seinere, osv. 
    • Velg mellom HTML  eller ren tekstformat på emailer (HTML emailer inneholder også tekst).
    • Send en kampanje til en spesifikk kundegruppe eller til hele din kundedatabase. 
    • Forhåndsvisning av nyhetsbrev/email-kampanjer, send ett eksempel til deg selv eller noen annen for godkjenning før utsendelse til dine kunder. 
  • Integrert kundedatabase

    • Din kundedatabase øker hver gang noen abonnerer på nyhetsbrev eller bruker kontaktskjema på din side. 
    • Sentral administrasjon av dine kunders abonnement.
    • Full historikk på kampanjer sendt til dine kunder inkluder åpningsfrekvens, handlinger og linker klikket på.
    • Øk salget ved å utnytte opp til 5 spesielle datoer pr. kunde, for eksempel når siste ferie ble bestilt, siste service på bilen. Sett opp personlige kampanjer til enkeltkunder for automatisk. kommunikasjon i forbindelse med slike hendelser. 
    • Utvid og tilpass kundedatabasen til din virksomhets behov (kun webCommerce).
  • Lister

    • Opprett et ubegrenset antall lister for bedre målretting og resultater. 
    • Bruk kunderapport generatoren til å studere din kundedatabase. 
    • Enkelt legg til en abonnementsboks til hvilken som helst nettside, som gir kundene mulighet til å abonnere på dine nyhetsbrev. 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert ett abonnement. 
    • Tilpass automatisk utsending av email til nye kunder etter å ha registrert et abonnement. 
    • Automatisk dobbeltsjekking av mailadresser. 
      Bli varslet via email hver gang en kunde abonnerer på en liste. 
  • Rapporter over email-markedsføring

    • Se hvor mange, og hvem som har åpnet HTML emailer.
    • Se hvilke linker som er benyttet og hvilke linker som er mest populære (mulig både for HTML and tekst formaterte emailer).
    • Spor hvilke aktiviteter kunder utførte etter mottak av email, for eksempel kjøp, forespørsler etc. (kun webCommerce).
    • Spor emailadresser med feil. 
    • Spor kunder som avbestiller abonnement. 
    • Live Feed.
    • Avansert kunderapportering. 
    • Flitrere på ethvert systemfelt eller kundetilpasset felt. 
    • Rapportene kan lagres og kjøres igjen seinere. 
    • Rapportene kan eksporteres til Excel for videre analyse. 
  • Leveringsdyktighet email og kontroll av spam / søppelpost 

    • Dobbeltsjekking av emailadresser.
    • Avbestillingslink på alle nyhetsbrev.
    • Verifisering av avsenders emailadresse. 

Administrative hovedfunksjoner

  • Hovedfunksjoner for administrasjonen 

    • Lag utallige skjema mot kunder, helt uten programmering. 
    • Enkelt legg til dine web-skjema til nettsidene.
    • Bruk tilpasset arbeidsflyt for å sette opp varsling via email eller sms når en kunde bruker ett skjema.
    • Bruk rapportgeneratoren til å undersøke din kundedatabase.
  • Integrert kundedatabase

    • Din kundedatabase loggfører hver gang en av dine kunder sender inn en forespørsel eller samhandler med ditt nettsted.
    • Full historikk over alle tidligere kundehenvendelser.
    • Tillat kunder tilgang til deres forespørsler via sikre "medlemssoner" (kun webCommerce).
    • Tillat kunder å oppdatere egen kundeinformasjon via sikre "medlemssoner" (kun webCommerce).
    • Utvid og tilpass din kundedatabase slik at den passer din virksomhet best mulig (kun webCommerce).
  • Skjemabygger

    • Bygg skjema for kundeforespørsler helt uten programmering. 
    • Legg til ubegrenset antall tilpassede felter tilpasset din virksomhets behov.
    • Automatisk oppdatering av tilsvarende felter i din kundedatabase. 
    • Bruk den innebygde arbeidsflyten til å automatisere oppfølginger og varslinger. Velg mellom å bli varslet via email eller sms. 
    • Rapporter om bruk av web-skjema, inkludert kundetilpassede felter. Kan enkelt overføres til Microsoft Excel.
    • Tillat kunder å laste opp filer i web-skjemaene. 
    • Tillat sanntids kredittkort behandling i web-skjema, for eksempe donasjoner (kun webCommerce).
    • Tillat venneanbefalinger i web-skjema. 
    • Sett inn bilde / bokstav verifisering i web-skjema for å stoppe spam-abonnement. 
      Tillat kunder å abonnere på en eller flere kampanjer i web-skjema (kun webCommerce).
    • Automatisk abonnementsbestilling på et sikkert område ved innsendelse av web-skjema.
    • Enkelt å legge til web-skjema til en hvilken som helst nettside. 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert ett skjema. 
    • Tilpass automatiske svar som sendes kunden etter registrering av ett skjema. 
  • Administrative rapporter

    • Avanserte kunde-rapporter. 
    • Sorter på standard eller tilpassede felter. 
      Rapportoppsettene kan lagres og kjøres på nytt seinere. 
    • Alle rapporter kan eksporteres til Microsoft Excel for ytterligere analyse. 

Funksjoner spesielt for webCommerce

  • Web Apps (web applikasjoner)

    • Ett system for enkelt å lage tilpasset innhold, for eksempel stilling ledig, oversikt over eiendommer til salgs etc.
      Opprett utallige web apps. 
    • Bruk de forskjellige modulene for enkel publisering av web apps på ditt nettsted, for eksempel alle web apps, siste web app, tilfeldig web app eller web apps i en klassifisert gruppe etc. 
    • Tillat kunder å søke i en hvilken som helst web app. Systemet genererer søkeskjema som er tilpasset din web app.
    • Tillat kunder å legge til, redigere og slette oppføringer i konkrete web apps direkte på ditt nettsted. Alternativt kan du bli varslet når dette skjer.
    • Alle web app oppføringer kan gjøres sikre. 
    • Enkelt å dele og spre web app innhold via RSS.
    • Tillat kunder å poste kommentarer til web app innhold.
    • Rapporter på web apps og se detaljer over besøk på / bruk av innhold. 
    • For raskere vedlikehold, bruk import funksjonen for å overføre hele din web app katalog til en enkel Excel fil, og utfør endringer / oppdateringer der. 
  • Bookings: Bestillinger / påmeldinger

    • Tillat kunder å melde seg på aktiviteter. 
    • Automatisk oppfølging av kapasitet. 
    • Bruk innebygget oppfølgingssystem til å minne påmeldte om den kommende hendelsen. 
    • Ta betalt ved påmelding. 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert en påmelding / bestilling. 
    • Tillpass automatisk svar via email som sendes kunden etter å ha registrert en påmelding / bestilling. 
    • Avansert rapporteringssystem gir muligheten for å generere og lagre rapporter relatert til bestillinger. 
  • POP Email

    • POP3 email.  Kan brukes sammen med bl.a. Outlook, Windows Mail, Thunderbird eller andre populære email program. 
    • Web mail grensesnitt. Les din epost på nettet fra hvor som helst. 
      Ubegrenset antall email alias for hver postboks. 
    • Catch-all adresse.
    • Fraværsmelding. 
    • Videresending av mailer.

Andre funksjoner

  • SEO

    • Integrert med Google / Yahoo / Live nettstedskart. Daglig oppdatering av alt innhold på nettstedet for maksimum synlighet i søkemotorer. 
    • Oppdateringene inkluderer også kataloger og produkter (kun eCommerce).
    • Søkervennlige url / nettadresser. Navn på produkter og kataloger inkluderes i url / nettadressene for maksimum treff på søkemotorer (kun eCommerce).
  • Tilgjengelighet

    • Web-based administrasjon.
    • FTP.
    • Import / eksport muligheter. 
    • Lag / oppdater siden i Dreamweaver ved bruk av plugin Triangle.
    • Omfattende rammeverk for Web Services.
  • Administrative verktøy

    • Enkel behandling av brukere og roller. 
    • Tilpasse konkrete rettigheter og nivåer for  en rolle.
    • Lag din virksomhets taxonomi og legg innhold til forskjellige kategorier for en mer oversiktlig visning av innhold.
    • Utvid og tilpass din kundedatabase for best mulig tilpasning til din virksomhet (kun All-in-One løsning).
  • Arbedisflyt-motor

    • Lag og bygg arbeidsflyt-prosesser for å automatisere oppfølginger. 
    • Opprett enkel eller fler-trinns arbeidsflyt. 
    • Bli varslet via email eller sms.
    • Sett SLA's (Service Level Agreements.)
    • Angi varighet og påminnelser for hvert enkelt trinn i arabeidsflyten. 
    • Angi eskalerings-regler: Hvis ikke første person som blir varslet utfører handling, sendes melding til neste person. 
    • Sett opp 3. parts varsling for å sende melding til kunde om din behandling av henvendelsen / arbeidsflyten.
    • Legg til arbeidsflyt på kundeforespørsler, ordre, bestillinger og godkjenning av innsendt innhold.